Gроектування лікарень та інших медичних установ має ряд особливостей, які необхідно врахувати при розробці проекту. Медичні центри можуть мати різну спрямованість і надавати широкий спектр послуг клієнтам. Проект будівлі ветеринарної клініки, наприклад, сильно відрізняється від проекту стоматології, і створюється зовсім за іншими принципами. Неважливо, до якого типу клінік відноситься ваша – проектування клінік краще довірити професіоналам! Вони допоможуть створити комфортні умови для лікування хворих і врахують всі нюанси конкретного будівництва.
Фахівці, які беруться за проектування стоматології, повинні мати високу кваліфікацію і знати всі останні досягнення і розробки, що застосовуються в цій галузі. Проект клініки повинен відповідати санітарно-епідеміологічним нормам і встановленим законодавчим вимогам нормативних документів.
Етапи співпраці з фахівцями:
Проект медичної клініки розробляється з урахуванням певних правил, якими ні в якому разі не варто нехтувати. Ця складна і дорога робота повністю виправдовує вкладення, адже виправити допущені помилки в плануванні стоматологічної клініки після завершення будівництва буде дуже дорого і проблематично.
Проектування стоматології починається після визначення переліку послуг, які вона надає. Це може бути приватний кабінет в житловому будинку або окрема будівля, в де буде відділення хірургії, ортодонтії та протезування. Проект лікарні повинен бути розрахований на цільову аудиторію відвідувачів і мати сучасну концепцію.
Проект стоматологічної клініки, в якій є рентген-кабінет, повинен бути розроблений з урахуванням радіаційної безпеки та всіх правил її дотримання. Створення плану системи вентиляції, кондиціонування, водопостачання, опалення, подачі електроенергії та каналізації – один з найскладніших етапів, на якому проектувальникам варто бути максимально компетентними. Лабораторії і клінічне обладнання часто вимагають особливих умов експлуатації, наприклад, необхідність підведення води до бормашини.
Проект повинен гарантувати, що у персоналу не виникне труднощів у наданні якісних послуг клієнтам. При цьому всі пацієнти повинні відчувати себе в лікарні комфортно і безпечно, щоб спокійно насолодитися високою якістю послуг, що надаються.