Шановні колеги, повідомляємо Вам, що ми працємо в штатному режимі як і в довоєнний час.
Зв’язатися з нами Ви можете за номером : +38 (098) 010 10 10. Слава Україні!

Проектування адміністративних будівель

Розробка проекту адміністративної будівлі – важливий етап для успішного будівництва будівель офісів держустанов. Цю справу краще довірити досвідченим професіоналам, які допоможуть створити комфортне середовище для продуктивної роботи персоналу. Багато в чому від цього буде залежати ефективність роботи установи!

План адміністративної будівлі: норми та регламенти

Проект адміністративної будівлі повинен відповідати певним стандартам, включаючи норми пожежної безпеки та встановлені правила охорони праці.

Основні вимоги для побудови невиробничих будівель:

  • висота стель не менше трьох метрів за винятком приміщень, які знаходяться в житлових будинках;
  • ширина коридорів не менше 1,2 метрів;
  • місця очікування і холи повинні бути не менше 2,4 метрів в ширину при висоті від 2,4 м;

Існує чимало епідеміологічних і санітарних норм, які потрібно врахувати і прорахувати, розробляючи проекти адміністративних будівель. Справитися з таким завданням може тільки експерт з досвідом.

Проектування адміністративних будівель

Особливості проектування будівель адміністративного призначення

Створюючи план адміністративної будівлі, необхідно подбати про лаконічність і доцільність загальної концепції приміщення. Правильно вибраний дизайн допоможе підкреслити функціональне призначення і стане його візитною карткою. Професіонали рекомендують дотримуватися деяких рекомендацій:

  • будівлю повинна не тільки вписуватися в архітектурну концепцію міської забудови, а й вигідно виділятися в ній;
  • вибір матеріалу для будівництва адмінбудівлі повинен відповідати кліматичних особливостей регіону, бути якісним і зносостійким;
  • необхідно врахувати санітарно-гігієнічні вимоги та інші норми та регламенти, встановлені законодавством;
  • прилегла територія повинна бути облагороджена, мати вільні місця для паркування клієнтів установи і зручний під'їзд до входу.

Етапи створення проекту адміністративної будівлі

Адміністративна будівля, проект якого розробляється, повинен включати в себе п'ять етапів підготовки перед його затвердженням.

На першому етапі проектувальник збирає дані про об'єкт і, спираючись на них, створює загальну концепцію. В ній він враховує всі нюанси і особливості будівництва і, прийнявши за основу вимоги та побажання замовника, доповнює їх власними конструктивними рішеннями.

Другий етап передбачає підготовку ескізу, який розробляється з урахуванням усіх даних, зібраних раніше. Попередній ескіз узгоджують з керівництвом і, за необхідності, вносять корективи.

Третій етап включає докладний проектування кожного приміщення і промальовування всіх інженерних рішень. Готовий проект адміністративної будівлі узгоджується з замовником, який може внести свої корективи, наприклад, змінити ширину холу 1-2 поверхи.

На четвертому етапі розробляється будівельний проект, в якому продумуються системи вентиляції, опалення, водопостачання та каналізації, а також пожежна та охоронна системи.

П'ятий етап полягає в затвердженні проекту в державних інстанціях і контролюючих органах.

«One Project» - розробка проектів будівництва

Повний комплекс послуг з проектування і супроводу об'єктів

© Copyright, ТОВ «Ван Прожект». Використання матеріалів сайту лише за умови гіперпосилання на сайт oneproject.com.ua